lördag 8 augusti 2009

Crew

Idag var det byadag i Bredsel. En väldigt lyckad sådan, med tanke på hur mycket pengar bygdeföreningen fick in! Stort loppis, försäljning av tröjor och kepsar med trycket "Bredsel i mitt hjärta", trubadur, ponnyridning, hoppborg, nybakad mjukkaka med fläsk, varmkorv, glass, läsk och olika sorters bär- och fruktpajer. Jag och Erik var "in the crew", så vi fick varsin cool "Bredsel i mitt hjärta"-tröja och satt och sålde varmkorv, glass och läsk i tre timmar. Som tur var hade vi vårat ställe i skuggan. 28 grader i skuggan idag! Det kom förbi massor med trevliga människor i alla åldrar. Resten av dagen har jag ägnat åt att ligga ute i solen och läsa, bada med mamma i älven och färga Eriks hår.

Visst märks det på bloggen att jag är hemma och har tid att skriva?

Inga kommentarer: