tisdag 7 juli 2009

Oerhört beroendeframkallande!

Jag har bestämt mig för att sluta använda cerat. Mitt beroende har gått för långt. Jag kan inte gå någonstans utan mitt ACO vaniljcerat. Det värsta som kan hända är att jag glömmer det någonstans. Paniken bryter ut. "Det är dags att göra något åt saken", tänkte jag i förrgår. Och som tur är höll Eric med om saken. Han lovade att hjälpa mig. Så från och med i söndags har han tagit hand om mitt cerat och sagt att jag bara får använda det ett visst antal gånger per dag. Igår var det fyra gånger, och idag är det tre.
Jag kämpar på! Jag ska minsann klara det här!

2 kommentarer:

Louise sa...

Du och Erik (din bror) verkar verkligen vara Helt beroende av cerat. Lite charmigt ändå. ^^

Jessica sa...

hahahahahaha jaa... du och ditt cerat-beroende. Humor :D Du är så SÖT!