söndag 7 juni 2009

Gemenskap

Jag och Eric har haft en skön helg. I fredags var vi hos mamma och åt middag, såg på tv och hade det mysigt. Vi åkte tillbaka till pappa på kvällen och sov ute i stugan. Premiär för den här sommaren :-) vi sov där för ett tag sen, i april tror jag närmare bestämt, men det var så kallt då. Nu är det mer lagom! Vi sov till elva på lördagen, åt lunch och jobbade sedan i tre timmar ute på gården med att släpa ris, dra upp rötter och plocka kvistar. En "bulla-och-saft-paus" fick vi, annars jobbade vi konstant. Vi tjänade en slant var. Efter arbetet duschade vi och åt god middag. Sen åkte vi ut på björn-safari med jeepen :-) jag, Eric, Carina, Erik och Tello. Vi såg dock ingen björn, bara björnskit. Vi var ute och körde i ungefär en och en halv timme. Sen åt vi päronpaj med glass och såg filmen T2. Vi kröp till kojs i stugan kring ett. Och idag har vi "flyttat" till mamma. Jag ska vara här de två närmaste veckorna. Ikväll har vi tränat i Älvsbyn. Det var fri träning och vi tränade bara roliga saker, jag och Eric. Snart ska jag krypa ner i sängen och ringa till Eric, innan jag ska sova. Imorgon börjar jag jobba på RFN. Uppstigning klockan 6 varje dag.

God natt!

Inga kommentarer: