fredag 8 maj 2009

Now's the only time I know

Igår hade vi graderingskontroll i dojon och det gick bra, bortsett från mitt hjärnsläpp (som jag faktiskt blev lite ledsen över), att han som jag skulle göra gohon kumite mot inte väntade tills jag var redo, och att han slog sina slag typ tjugo centimeter förbi mitt huvud. Någon gång kommer han göra illa någon på riktigt. Hoppas att det inte blir jag... Och hoppas att han bättrar sig till graderingen, som är om två veckor.

Om två timmar är Eric här! Han ska köra moppe hit :-) jag har varit ute och städat i stugan på gården, så att vi kan sova där och ha det mysigt, utan dammråttor. Imorgon ska vi tävla i Älvsbyn Runt. Och så har vi planer på att hälsa på mamma, ta en moppetur någonstans och lite annat, beroende på vädret!

Ha en trevlig helg!


Come here, sparrow
Watch my hand
Black and blue seeds
That is what my hand can
Now's the only time I know

Now's the only time I know - Fever Ray

Inga kommentarer: