lördag 2 maj 2009

Efter att ha varit på NTI med Annica i onsdags har jag fått en bättre inblick i hur det är där :-) och jag gillar det! Var med på idrott, NK, lunch på Bryggeriet och sen fick jag en rundtur på skolan innan jag var klar för dagen. Eric slutade tidigare än väntat och vi gick en liten sväng på stan. Sen följde vi med Camilla och Robin ut till Storheden för att handla mat. Vad gjorde vi på kvällen? Vi tog salongaren och gick och skjöt vid På torsdagen sov vi länge, åt frukost och gick ut med hundarna. Sen åkte jag, Eric och Johan till Älvsbyn för att träna karate. Emil kom också dit. Efter träningen unnade vi oss varsin mjukglass och sen åkte vi hem till Hollsvattnet och åt middag. På kvällen blev det två timmars bäverjakt vid en tjärn i närheten av byn. Jag och Eric hade ett eget pass, Thomas och Emil hade ett, Johan och Thomas hade ett och Anna-Karin hade ett eget. Ingen bäver syntes till. Men massor av fina fåglar! När vi kom hem grillade vi korv och marshmallows och spelade Trivial Pursuit. På fredagen körde jag, Eric och Johan en långtur med mopparna, satt ute och stekte i shorts och cyklade i byn. Jag tog tid på Eric när han duschade (från att han gick in i badrummet tills han kom ut igen). Det tog 2 minuter och 25 sekunder. I torsdags tog det 5 minuter för oss två att duscha. Här slösas inget vatten! Jag vinkade av Eric på tågstationen i Älvsbyn när tåget började rulla iväg mot Göteborg igår kväll. Camillas och Anna-Karins skämt om Salvekvick och Hansaplast muntrade faktiskt upp mig litegrann, jag måste erkänna att det var kul! Nu är det inte lika kul, när min älskling är 100 mil bort. Men jag vet att han ger järnet imorgon, oavsett om jag är där eller inte.
Idag ska jag till Julia i Norrabyn. Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

Din Eric sa...

Haha, har dom försökt skämta? Inte kul att vara här.. okej ´liseberg gick väl ann:) vi ses på måndag,Puss