måndag 27 april 2009

Äntligen

Imorgon kväll, efter träningen, åker jag till Eric och blir där till fredag kväll. Hela onsdagen ska jag vara med Annica på NTI i Luleå och det ska bli hur kul som helst! Måste ju försäkra mig om att jag har valt rätt skola :-) På torsdag är det valborgsmässoafton och på fredag kväll åker Eric till Göteborg för att tävla, och då åker jag hem. Jag ska vinka av honom på tågstationen, precis som förra gången (när han åkte till Malmö). På lördag och söndag är jag hemma och ska flytta från mor till far, för någon vecka framåt.

Jag ska ha kameran med mig i veckan, har jag beslutat!
Och på tal om det så kan ni få kika på --> min fotosida <-- trots att den inte är riktigt klar, bara för att ni är så snälla och rara ;-) Hoppas att bildtexterna hänger med och inte kommer typ ett år efter. Ni måste ha tålamod, mina vänner! Och sen får ni ju hemskt gärna lämna en rad här i bloggen om vad ni tycker om bilderna och sidan. Ni vet att jag blir glad då, va!

Over and out!