måndag 13 april 2009

Varför är Sonja så röd i ansiktet?

Det var lika härligt som vanligt att återse Nausta By i fredags! Det är en speciell känsla. Under fredagen, lördagen och söndagen åt vi god mat, umgicks, pimplade och stekte ute på isen. Jag stekte dock lite för mycket, kan man lugnt säga. Eller okej, ganska mycket för mycket. Mitt ansikte har inte varit sig själv under de två senaste dagarna...

Nu är jag hos Eric. Jag kom hit igår och ska vara här till på torsdag. Ni ska veta hur skönt det känns! Eric har varit så gullig med mig och sprungit fram och tillbaka med kalla, blöta handdukar till mitt ansikte. Det, plus alla pussar och kramar jag får, är helt klart det bästa botemedlet för mig! :-) Jag mår som en prinsessa.

Och, jag måste bara tillägga gårdagens mest klockrena replik:
"Varför är Sonja så röd i ansiktet?".

Inga kommentarer: