torsdag 2 april 2009

Minnen

Jag gillar att läsa mina gamla blogginlägg! Jag borde läsa igenom allt jag har skrivit, någon gång när jag har tid. Jag kom just på att jag stör mig rätt mycket på att jag gjorde en massa smileysar i alla inlägg förut. Haha. Jag läste nyss om stackars Kjell som fick sin fryspås-leverans alldeles för sent (se 22 december 2007) och om orkidéerna i köket som höll på att dö på grund av mig (se 27 januari 2008).

Sen läste jag det här (skrivet 13 januari 2008):
"Imorgon flyttar mamma. Det känns så himla konstigt. Jag förstår det inte. Vi var en sväng till mammas nya hus idag. Jag har inte varit där sen Rolf och Siv (som har bott där) packade ihop grejerna. Det såg helt annorlunda ut nu. Tomma rum, tomma ytor överallt. Jag längtar tills det är inrett och klart.
Mamma flyttar alltså till Björnstigen 7, typ 200 m från skolan. Ett grått hus med vita knutar.
"


Det är märkligt hur mycket saker och ting kan förändras.

Inga kommentarer: