torsdag 2 april 2009

Jag är ju inte gjord av socker

I helgen ska jag och Eric vara i Bredsel och lalla på :-) vi ska nog ta ut min moppe ur garaget och se hur den mår, annars får vi se vad vi hittar på under lördagen och söndagen. Imorgon ska jag klippa mig i Älvsbyn och sen ska vi bowla med Tommy, Julia och Emil. Senast jag bowlade var den 24 januari (läste jag just i bloggen), med Eric, Stina, Erik, Oskar och Kalle. Det är ett tag sen. Fast ändå inte så fasligt länge sen, det brukar oftast bli ännu längre mellan gångerna.

Mamma och Erik ligger och sover båda två, Erik i soffan och mamma i sin säng, mitt på blanka eftermiddagen. Själv ska jag ta bussen till träningen strax. Känner mig lite trött efter att ha varit i Kåbdalis idag, men jag är ju inte gjord av socker. Jag orkar.

Inga kommentarer: