torsdag 26 mars 2009

Tänk om

Jag sitter och lyssnar på ett väldigt fint pianostycke. "The heart asks pleasure first" av Michael Nyman, filmmusik till filmen Pianot. Tänk om man kunde spela så fint!
Igår var Stina här och vi tränade inför vårt uppträdande på EFS den 19 april. Två sånger ska vi sjunga och spela piano till, "When you believe" och "Gabriellas sång". Ikväll blir det att träna dubbla pass karate igen, är riktigt taggad! Imorgon ska jag, Erik, pappa och Carina till Piteå. Ska eventuellt klippa mig och så ska jag på stan, hade jag tänkt :-) det känns väldigt ovant att inte träffa Eric på en fredag, verkligen. Men från lördag till söndag ska jag vara i Hollsvattnet! Nu ska jag fixa käk så att jag orkar träna. Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemskt bra pianostycke, jag blev också lite kär i det på musiklektionen idag.