fredag 27 mars 2009

Pluttenutt

Jag provade en tröja på Mim i Älvsbyn igår. Jag stod och vred och vände mig framför spegeln i provhytten en stund och bestämde mig sedan för att "ja, jag köper nog den här tröjan". Så jag kliver ut ur provhytten med tröjan i högsta hugg, och vem får jag då syn på, om inte unge herr Nordberg? Det måste vara tredje gången han dyker upp och överraskar mig så där, och jag blir lika chockad och lika glad varje gång! (fast måndagen efter hans helg i Malmö tog definitivt priset!) Hur gullig får man vara egentligen? <3

Träningen på kvällen var rolig och väldigt lärorik! Gjorde illa foten litegrann och kände mig ganska arg där ett tag, haha.
Idag var jag och Erik med på de två första lektionerna på morgonen/förmiddagen innan vi åkte till Piteå med pappa, Carina och Anna. Jag bestämde mig för att inte klippa mig idag, har bokat tid på Tidlöst nästa fredag istället. Så det blev att gå på stan. Det var länge sen sist. Ny jacka får jag dock leta efter på andra ställen än i Piteå, har jag konstaterat. Blev inte det minsta sugen på någon jacka jag såg idag. Luleå nästa!

Inga kommentarer: