tisdag 10 mars 2009

Morgonstund har guld i mund!

Det hör verkligen till ovanligheterna att jag skriver blogg på morgonen, eller över huvud taget sitter vid datorn på morgonen! Jag steg bara upp tidigare än vanligt idag, närmare bestämt klockan sju. Jisses, vad mycket tid jag får över när jag stiger upp en hel timme innan bussen går. Man hinner ju sitta ner och äta sin frukost i lugnan ro, borsta tänderna superextra noggrant och packa väskan inför kvällens karateträning. Och när man är klar med allt (och dessutom tycker att man har gjort allt väldigt långsamt), då har man ändå tid kvar! Helt otroligt. Jag borde göra det här oftare :-)

Ha en bra dag, det tänker jag ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, två stycken som heter Lukas och Cooler :)

Anonym sa...

Jaha! :) Joo, det stämmer fast vi har sålt det mesta nu. Mjaa, jag rider lite då och då nu för tiden men dock inte så mycke nu på vintern när vi inte har tillgång till rishus och så.