söndag 8 mars 2009

Eric Nordberg

Måste bara få berätta att min Eric VANN kumiten för juniorer 16-17 år och kom 2:a i katan för juniorer 16-17 år på RIKSMÄSTERSKAPEN i karate i Malmö igår! Idag har han varit på träningsläger hela dagen, och nu sitter han på tåget på väg hem. Jag längtar hur mycket som helst tills jag får träffa honom igen, på tisdag kväll! Han säger att han har en överraskning åt mig. Alltså, han gillar verkligen att göra mig nyfiken! Och det har jag absolut inte något emot, problemet är bara att jag nästan spricker av nyfikenhet. Enda ledtråden jag fick var att jag skulle bli jätteglad. Åh!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, överraskningar är roligt! Jag älskar sånt. ^^,

Anonym sa...

Det var trevligt att träffa Eric idag, kan det ha varit det som var överraskningen?

Åsa sa...

Pia, jag har precis skrivit en nytt inlägg om överraskningen :-) Eric tycker att alla lärare är så trevliga på vår skola!