onsdag 21 januari 2009

You are the steps you take, and the moves you make

Idag är det torsdag, och jag tycker faktiskt att veckan har gått fort. På tisdag kväll var jag på min första karateträning! :-) Hur kul som helst, och jag känner mig helt taggad! Det blev dock lite humoristiskt att se vilka andra jag kommer träna med, (host). Efter min träning duschade jag och satt sedan och tittade på nästa träning, eller rättare sagt på Eric! Det kändes som att jag fick massor av energi av att få sitta och titta på min världsbästa grabb i en timme. Ni ska veta hur duktig han är! Helt sjukt duktig. Han ska få coacha mig, hihi! Igår städade jag mitt rum och gjorde lite andra småtrista saker som behövde göras, och idag blir det träning :-) jag är pepp på att träna och glad att jag får träffa min älskling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg blogg, gillar att läsa den ;)