måndag 19 januari 2009

Hjärta

Eric Nordberg <3

Helgen har varit superbra! På fredagen gick jag och Eric på stan (Luleå) en sväng och sen åt vi fyra små rätter på Waldorf. På kvällen såg vi Mamma Mia med hela familjen och åt godis :-) på lördag förmiddag åkte vi till Klöverträsk för att möta en kille som Eric skulle köpa dämpare (till skotern) av. Sen for vi ut för att köra skoter, men vi hann inte särskilt långt förrän skotern skar (om den nu har gjort det, inte 100 % säkert än). Vi fick sitta där på skotern i kylan ett tag, halvvägs upp på ett berg, och vänta på Thomas, Johan, Robin, Ville och Lovisa, som kom till undsättning. Det blev att bogsera hem skotern. Jag är ledsen för min Erics skull, hans älskade skoter är pajj... Resten av lördagen ägnade vi åt att spela guitar hero och chicago, gå med hundarna, och bara mysa. På söndagen skuttade vi ut i det halvtråkiga vädret och fotade, hälsade på två hästar i byn, hämtade en kompmätare i sågen, grävde fram ett skoterkapell och gjorde lite andra småsaker. Kring halv sju for vi iväg till Älvsbyn och jag tittade på Erics (och även Johans, Camillas, Kalles och Jonas m.fl.) karateträning. Sen lämnade jag min älskling och åkte hem till Vidsel med Kalle och Jonas och deras farmor och farfar. Mamma skjutsade mig till pappa när jag kom hem. Och idag har det varit skola, precis som vanligt.

Gissa vem som börjar träna karate imorgon? ;-) kan det möjligtvis vara en viss Åsa, tror ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara jag får vara med dig så får alla mina saker gå sönder :) Älskar dig med hela mitt hjärta! <33

Anonym sa...

Awh, sött! Jag är glad för din skull Åsa. (:

Ojoj karate? De låter farligt. huh! :P