måndag 1 december 2008

Nu börjar december

Det blev inte Kåbdalis igår, tråkigt nog. Vi som hade laddat upp ordentligt. Besvikelse. Erik ringde mig från sin mobil klockan 9 på morgonen och kallade till mötte i köket. Så jag släpade mig ner till köket (med världens snyggaste hår-sov-knut på skallen). Ogge hade ringt och sagt att han inte skulle dit, och det var ju meningen att vi skulle åka dit med honom. Så vi försökte fixa skjuts, men till slut fick vi ge upp. Då var klockan typ halv 10 och jag hade bara lust att gå upp och lägga mig igen, men istället åt jag fruskort och sen satte jag mig vid datorn och började skriva på engelska-inlämningen. Och dagen flöt på. Och måndagen har också flutit på.
Ikväll ska jag psyk-plugga. Plugga järnet. Svenska, engelska, spanska, musik och teknik. Fast jag hinner garanterat inte allt idag, inte på långa vägar. Men jag ska försöka göra bort en del av det.
Och jag börjar... NU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig Åsa *klapp på huvudet*

Tänk om jag också kunde vara ambitös och göra läxor istället för att sitta vid den här dumma maskinen.. Hm.

Anonym sa...

men ååh, att du lyckas. Jag har försökt tänka att så och göra bort saker men hur mycket jag än försöker så går de inte ;S