torsdag 18 december 2008

Happy as I am

Idag har vi mest sett film hela dagen, på skolan alltså. Har lämnat in Shakespeare, vilket känns hur skönt som helst! Nu är jag av med skiten, liksom :-) ni vet hur det känns att ha gjort bort något jobbigt! Jag ska till stallet om en stund, pyssla om gullehästarna :-) och imorgon är det julavslutning med fika, betygsutdelning, sång i kyrkan och hela baletten.
Vi åker till mormor i Korpilombolo efter skolan, blir där till på måndag. Och på måndag ska jag hälsa på Eric i Hollsvattnet, ska bli så grymt trevligt så det är inte klokt!
Nu ska jag ta på mig mina varma, stora stallkläder, mössa med såna där snygga öronlappar och pulsa ut i snön! Happy as I am!

5 kommentarer:

Anonym sa...

längtar till måndag så grymmt mycket! <3

Anonym sa...

Jaha, nu fick jag svar på mina frågor......... :) Kram I

Åsa sa...

I: Ja, nu fick du minsann svar på dina frågor ;) nyfiken i en strut!

Anonym sa...

Ja, tänk att man måste snoka här för att få veta nåt! ;) Din rackare... Kram I

Åsa sa...

Ja, fast det krävdes väl inte särskilt mycket snokande? ;) Du behövde ju bara läsa min blogg! Men jag ska bli bättre på att svara på dina frågor i fortsättningen... :) Kram