måndag 8 december 2008

Gårdagen blev både succé och katastrof. Succén var att det var kanonbra i Kåbdalis! Katastrofen var att skärmen på min mobil gick sönder (så att man inte kan se något alls på den). Så nu är två av mina allra mest älskade ägodelar trasiga - kameran och mobilen. Det känns rentav SKITDÅLIGT. Jag brukar aldrig ha sönder saker. Inte för att jag egentligen har haft sönder varken kameran eller mobilen. Mobilskärmen gick förmodligen sönder av kylan. Jag hade den i jackfickan hela tiden när jag var i Kåbdalis och det var kring -20 grader hela dagen. På sätt och vis var det ju mitt fel, men ändå inte. Och angående kamerans minneskortläsare så vette fåglarna hur den kan ha gått sönder. Det syns inget trasigt i den, men det är säkert något som är för litet/osynligt för ögat, för uppenbarligen är den ju trasig.

Och istället hittade jag tre försvunna saker; min silverring, mitt lucialinne och min Ullmax-tröja. Lustigt va?

Inga kommentarer: