måndag 3 november 2008

We are what we don't see

Första dagen på praon idag. Är på Öbergs i Älvsbyn med Åsa Eriksson den här veckan. Det verkar redan nu som att det kommer bli en bra vecka! Idag har jag fått packa upp varor, montera ihop julgrejer, stå i kassan, slå in paket med mera. Och förstås fikat med den trevliga personalen. Jag kommer nog pimpla "wiener melange" (typ ett sorts kaffe blandat med choklad och mjölk) från automaten i fikarummet oavbrutet hela veckan! Åt lunch med Erik på Älvåkraskolan vid halv tolv och sen var vi förbi Ogge och Kalle på Sportringen. Har även träffat på Johanna, Pernilla och Axel idag, det är många som praoar i Älvsbyn i veckan :) när jag slutade för dagen gick jag och köpte en mössa på Sportringen och just då fick Ogge och Kalle också sluta för dagen, så vi drog till OK och sen tog vi bussen hem kvart över fyra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas du har det bra på praon. Det blir säkert spännande nästa vecka att fota i Luleå. Må så gott Åsa!