torsdag 6 november 2008

Blaze the fire

Tisdagen, onsdagen och (nästan hela) torsdagen har passerat. Jag har praoat på Öbergs kl 9-16 varje dag och det har varit riktigt kul! Imorgon är min sista dag där. Jag kommer nog sakna alla. Något jag har insett i veckan är att maten på Vidselskolan är bättre än maten på Älvåkraskolan, helt klart. Och så har jag blivit stamkund på Sportringen, glömt plånboken i bussen, fått ont i fötterna, börjat drömma mardrömmar om julpynt (hm, vad kan det bero på?). Och så har jag lärt mig en massa bra saker, känns det som! Japp. Lite nya kunskaper i livet. Idag gick jag, Oskar, Erik och Kalle och käkade på Sibylla efter jobbet. Det var nog "nå konstigt i maten" som vanligt, haha... Och ät INTE tuggummit från Sibyllas tuggummiautomat, vad ni än gör. Uääk!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen fortsätta läsa min bok.

Peace out!

Inga kommentarer: