måndag 24 november 2008

Early mornin'

Mys hos hästarna i stallet igår kväll! Och idag steg jag upp 7.10! Jag har ju verkligen börjat sega på mornarna, snoozar till 7.30 nästan varje dag. Men idag hade jag 20 minuter mer än vanligt, och det kändes verkligen ostressigt. Jag lämnade in SO:n idag. Jag fick läsa Eriks SO-texter igår kväll och de tog nästan andan ur mig, så bra var de! Fast jag är väldgit nöjd med mina egna :)
Och min önskan om snö (se gårdagens inlägg) gick faktiskt i uppfyllelse! Dock blev det inte en halvmeter, men säkert 10 cm har det kommit under det senaste dygnet. Så idag har skorna blivit fulla av snö!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, jaaa vad snällt;) jag kan länka dig också;D kram

Anonym sa...

Vad bra;) jååå de är ju bra om nån läser det man skriver;P
Har funderat på op i älvsbyn, också ska jag gå skidlinjen;). Du då ?(: