tisdag 25 november 2008

Dansdag

Idag blev det dansdag i Moskosel, (av alla ställen på jorden!). Glommersträsk-eleverna var också där. Vi dansade mest bugg, fast det blev lite street på slutet också. Jag tyckte det var riktigt kul alltihop! Det var väl dock inte min bästa dansupplevelse att behöva dansa med "silver-killen" tre gånger, haha... och så halkade jag i trappan på väg ut ur bussen, så jag slog armbågen ganska ordentligt, redan på morgonen. När jag kom hem hasade jag omkring här ett bra tag, innan jag bestämde mig för att piggna till lite. Så jag körde på crosstrainern (en sorts träningsmaskin) i en halvtimme med musik i stereon, sen gjorde jag lite sit-ups och armhävningar, stretchade och avslutade med att duscha. Och vips, jag är som född på nytt! Så kändes det just då iallafall. Nu har jag återgått till slöheten igen. Det är ju trots allt kväll och jag har hållit igång hela dagen lång, så nu har jag tillåtelse av mig själv att få vara slö.
Jag funderar på att dra en sväng till Älvsbyn imorgon efter skolan, för att fixa en stöd-grej till mitt knä och gå in på banken. Får väl se om jag tar det imorgon eller om det blir någon annan dag. Nu ska jag börja avrunda kvällen. Det ska blir hur skönt som helst att få gå och lägga sig!

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra att du gillade dansdagen, det gjorde jag också.

Anonym sa...

Erik berättade om dansdagen, det lät.. roligt. Haha. (:

sv: Du kan gärna få länka om du vill, jag lägger till dig i min lista på en gång! :D