lördag 11 oktober 2008

Lördag

Igår kväll var jag med mamma på "ljusparty" hos Kicki. Jag och mor min blev kära i två olika ljusdofter; honungsmelon och hiniku steam. Så vi beställde, och sen åt vi först smörgåstårta och sen ananaspaj med vaniljvisp. Åhjo, lite mätt blev jag allt. När klockan närmade sig åtta gick jag, Pernilla, Vilma och Evelina över till deras granne för att se idol. Det var nästan nära att jag somnade i soffan. Men bara nästan. Jag och mamma traskade hemåt i mörkret kring tio.
Idag har jag bakat rulltårta med chokladfyllning (mums!) och varit ute och sprungit i en timme. Sen var Erik ner på Tic Tac och hämtade pizza åt oss. Ikväll ska jag se film med mamma och Erik.

Som ni kanske ser har jag ändrat design på bloggen, det var ett ryck jag fick nyss.
Så nu har jag väl så här ett tag, tills jag blir less... Någon gång när jag ids ska jag göra en mer personlig design, eller iallafall en egen banner, i photoshop har jag tänkt. Men det kanske aldrig blir av. Det känns inte så himla viktigt just nu.
Och det känns som att det här inlägget inte blev bra alls, som om jag hade haft bråttom när jag skrev det. Men jag har suttit här och skrivit på det hur länge som helst. Skrivit, suddat, skrivit, suddat...

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Honungsmelondoft lät gott!
Jag är så sugen på att ta hem doftljus till min butik..det blir nog så småningom.

Kram Maud