måndag 20 oktober 2008

Lämna en kråka

Skulle inte alla ni som läser min blogg kunna lämna en liten kommentar till det här inlägget?
Antingen så skriver ni bara "jag läser din blogg" eller "jag läste din blogg idag men jag har aldrig läst den förut", eller, om ni är riktigt söta, skriver ni kanske lite om vad ni tycker om bloggen i allmänhet. Typ "jag läser din blogg varje dag och jag tycker att den är bra, men du kanske skulle börja skriva lite mer djupa tankar och lägga in fler bilder". Snälla, söta, rara ni, skriv en liten snutt! De som inte vill behöver inte ens skriva sitt namn, ni kan lika gärna skriva "Jultomten" eller "Barnet i Bullerbyn", jag blir lika glad ändå.
För vem skulle inte bli glad av att ha en gullig jultomte med röd näsa som läser ens blogg? ;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lämnar härmed en kråka.... Kram I

Jessica sa...

Jag läser ALLTID din blogg gumselumsan! Din är den första jag trycker på när jag ska kika på andras bloggar! Tycker du ska skriva ännu oftare ;-)gillar dina inlägg som är mer känslofulla :-) du är den gulligaste vän jag har. puss!

Anonym sa...

Hej jag läser din blogg gode ofta ändå hoppas att du blir glad över mitt inlägg ;)p.s bloggen är bra som den är..

Anonym sa...

Jag läser din blogg ibland, kikar in här då jag har tråkigt (vilket är gode ofta nu för tiden) Tjoo!

Anonym sa...

Jag är ofta här och läser, kan jag säga.

Anonym sa...

Jag läser din blogg för första gången och ser fram emot att kika in igen.

Anonym sa...

Jag kollar din blogg väldigt ofta jag också. Tror jag känner som dig uti att vill ha kommentarer. Gör det hela med roligare då på nå sätt :)

Anonym sa...

Hej snygging=)
Jag klickar mig in på din blogg varje gång jag sätter mig vid datorn. Direkt man ser bilden på dig skiner man upp, och datorsittandet blir plötsligt mycket roligare<3
agge www.nogg.se/agnetha

Anonym sa...

Hejsan, jag läser din blogg varenda dag, då jag har tillgång till dator vill säga. Den är superbra och ingenting behövs ändras, skriv bara lite oftare om du har tid. Jag vet att du har annat att göra och så. Men om du har tid och lust så skriv oftare. Jag går igenom en svår tid nu, med att få bättre självförtroende efter mobbningen som jag utsatts för, men skulsmässor och bråk med mina förädrar, ibland känner jag mig så värdelös. Då sätter jag mig vid datorni djupa deprissioner och det är inte värt att leva, tänker jag. Går in på sidor som pixbox, bilddagboken, facebook etc. Då jag plötsligt kommer till din blogg och läser dina inlägg, jag blir så glad, glömmer allt. Du skriver allt mellan himmel och jord. Jag älskar din blogg Åsa ! :')

Anonym sa...

Din Blogg är perfekt som den är<3