fredag 31 oktober 2008

Kvällis

Vivecas lilla hund Tuss anlände klockan åtta imorse. Hon ska vara hos oss till imorgon kväll :) söt som socker är hon då! Dagen har gått åt till att gulla med Tuss, gå ut med henne, fotografera, göra smulpaj med marsánsås, prata med Jessy, laga middag, se Idol och sitta vid datorn.
Igår var Stina här och vi höll halvt på att frysa ihjäl. På kvällen såg jag och mamma film och sen satt vi uppe och pratade rätt sent. Jag känner mig pigg på kvällarna nu för tiden. Jag borde hitta på något att göra på kvällen för att varva ner. Eller kanske göra något på dagarna för att bli trött till kvällen. Nu när jag bara har varit hemma har jag kanske inte gjort av med så mycket energi. Men snart är lovet slut och jag ska ut på prao i två veckor. Japp. Fast nu ska jag leva i nuet, och gå ut på en kort kvällspromenad med Tuss innan jag går och lägger mig.

Godnatt!

Inga kommentarer: