torsdag 22 maj 2008

Evig längtan

Förkyld så in i bomben idag. Jag gick till skolan på morgonen och gjorde matteprovet och var med på hk:n, men sen kändes det som om både huvudet och näsan skulle sprängas, så jag gick hem kring 11. Orkade verkligen inte mer. Gick och la mig och sov ett par timmar. När Erik och mamma kom hem åt vi dumlekakor och minaskaka (som jag inte kände smaken av alls..)
Jag vill verkligen bara bli frisk nu. Och när jag har blivit frisk vill jag att sommaren kommer till Vidsel! Det ska bli så grymt skönt med sommarlov! :D och det är inte långt kvar nu. Imorgon gör vi sista ansträngningen (med hk-prov och engelska-prov), sen lämnar vi in alla våra böcker och har en massa fotbollsdagar, musikaldagar och utedagar. Och sen blir det sommarlov!
Och vad jag ska göra i sommar har jag ingen aning om. Men det dyker ju alltid upp saker :)

Inga kommentarer: