onsdag 2 april 2008

Lång dag

Jag är helt slut. Har jobbat på konditoriet från 09.00 till 18.30 idag. Åkte hemifrån 08.00 och kom hem 19.00. Jag skar mig på en lökskärare, tappade en glastallrik i golvet så att den gick i tusen bitar och halkade på ett nyskurat golv (riktig såndär film-halkning!) så att jag tappade brickan jag bar på och två glas gick i kras. Jag är ju helt fantastisk alltså ;D nej men det har faktiskt gått riktigt bra annars, både måndag, tisdag och onsdag. Jag känner mig mer och mer hemma där för varje dag! Och jag sover bättre och bättre för varje natt, haha. I natt kommer jag sova som en stock! De där dår-tanterna på bageriet fungerar som sömnmedel ;) jag håller på att bli lika knäpp som dem. Hittills har jag bara jobbat i köket, men imorgon ska jag vara i bageriet hela dagen :) jobbar 08.00 - 15.30, tror jag.
Nu ska jag sleepa! So long!

Inga kommentarer: