torsdag 17 april 2008

Sommarmusik

Ofräsch hela dagen, duschade inte igår och sen har jag haft ute-hk imorse och stinker rök. Härligt! Men det är iallafall ingen idé att duscha nu ifall jag ska till stallet sen, vilket jag inte vet än. Fast nu vet jag, pratade just med Inger :) far dit om en timme ungefär.
Veckan har känts ganska lugn hittills, riktigt skönt faktiskt. Tisdag kväll red jag Vanity, de har inte sålt henne än. Mamma filmade :) det hugger i hjärtat när jag tänker på att jag inte vet hur länge hon kommer vara kvar, jag kanske bara kommer träffa henne en enda gång till. Ingen vet...
Jag har laddat in en massa gamla rockballader i mp3:n ;) gamla godingar, haha. Under vinterhalvåret brukar jag inte lyssna så mycket på gamla låtar och såna där lite halvt oseriös musik, men på sommaren hoppar dom fram! Det ger mig sommarkänsla! Och den har börjat krypa fram redan nu :) nå, nu ska jag äta och sen fara.

Inga kommentarer: