söndag 3 februari 2008

www.slöbloggskrivare.com

Det har hänt mkt i veckan, fast ändå inte... måndag hände det inte så mkt. Tisdag hade jag ridning (red Vanity som vanligt och det gick prima!), onsdag var jag och Erik på bio i Vidsel, torsdag var vi i Kåbdalis med skolan :D sen på kvällen blev jag sjuk, det kom väldigt plötsligt. Feber och ont i halsen och usch. Jag for till mamma torsdag kväll. På fredan var jag hemma från skolan, såg gamla videofilmer, läste en bra bok och åt mackor med rödbetssallad på. På kvällen såg jag och mamma Heartbreak Hotel, ganska dålig film faktiskt... sen satt vi och pratade länge, gick och la oss kl 3. Igår hade jag också slappdag, tiden bara gick utan att jag gjorde något speciellt. Läste ut första Ellie-boken :) på kvällen såg jag och mamma Änglagård 1 och sen halva Änglagård 2. Vi såg klart den imorse. Och idag har det inte hänt så mkt. Jag hinner ändå inte berätta mer nu, har läxor att göra...

Inga kommentarer: