onsdag 23 januari 2008

Datorlös i några dagar

Flera dagar sen jag skrev ett ordentligt blogginlägg! I lördags var det. Idag är det onsdag. Men vi kan ju börja med söndan. Jag minns inte riktigt vad jag gjorde på söndan, så då gjorde jag säkert inget viktigt... jo, på kvällen var jag i stallet, red Amie och det gick extremt braa! :D Måndag och tisdag har jag inte heller gjort så väldigt mkt. Tisdag kväll red jag i älvsbyn, fick rida Vanity och det räddade min dag, kan jag ju säga! :D Annars minns jag ingenting, antar att någon knockade mig med en brödkavel eller något så att jag fick minnseförlust, haha.
Vi åker till mamma om en stund, jag och Erik ska vara där till på fredag :) det blir första gången jag och Erik sover där. Premiär!
Dags att åka nu. Ingen dator för mig på några dagar.

Ciao

Inga kommentarer: