måndag 19 november 2007

Inga större katastrofer

Igår var jag i Kåbdalis med Erik, Ogge och Harald. Svinlånga liftköer och för varma kläder! En tjej (eller om det var en kille? vi är inte överens..) följde efter oss hela tiden... Jag och Axel höll på att flyga ur liften i ett gupp och det blev fort mörkt så jag såg typ inget i mina slalomglasögon. Vi hällde salt i Ogges läsk :) Och jag fick halva priset på skidhyran eftersom det var Torun som var där! Hon är så snäll. Det var en bra dag :)
Måste bara berätta att det gick så bra på ridningen i torsdags, Helena visade mig hur jag ska arbeta med Zia. Jag vet inte hur ofta jag kommer rida henne, men nu vet jag iallafall hur jag ska göra med henne. Jag trivs jättebra i min nya ridgrupp! Bytte ju för två veckor sen :)
Idag har det verkligen inte hänt mycket. På morgonen såg vi film i Älvsbyn, med klassen. Och nu om en stund ska jag på innebandyträning i Vidsel. Ska bara rota fram min bandyklubba först! Den har inte blivit använd på ett tag, men idag blev jag uppmuntrad att komma och träna så jag får väl göra det då ;)

Annars, inga brutna ben och inga tsunamis så långt ögat når, så jag mår väl rätt bra!

Inga kommentarer: