tisdag 30 oktober 2007

Pliktskyldigt

Om två timmar ska jag och Inger åka till ÄRF, på dressyrclinic med Helena Thorell!
Först var det meningen att jag skulle åka dit själv, med buss, men imorse frågade jag Inger om hon ville följa med och då blev det så ;D mycket roligare än att åka ensam!
Synd att jag stinker vitlök... det var ingen bra idé att ta gårdagens sallad på mackan. Så håll för näsan om du träffar mig! ;)
Hästar gillar vitlök, så de lär väl bli jätteglada när jag kommer till stallet.

Jag är verkligen inte på blogghumör. Skriver bara för att jag lovade att jag skulle göra det. Det här var inte ens kul att läsa, eller hur? Nä, jag trodde väl det.
Jag ska ta en promenad och sen ska jag äta och byta till varma kläder! Det finns ingen värme i ridhuset i Älvsbyn, brrrrr..... Täckbyxor, vantar och mössa på!



Inga kommentarer: