fredag 26 augusti 2011

Hej!

Jag tänkte att jag skulle börja skriva här igen, lite då och då. När andan faller på. Vad sägs om det? Under sommaren har jag inte haft någon som helst lust att skriva, jag har ramlat in på helt andra vägar (rent bokstavligt också, med nytaget körkort!). Jag har inte skrivit någonting alls någonstans, förutom under de tre veckorna jag jobbade på tidningen NSD, då det fullkomligt sprutade texter ur mig.

Men nu, nu kryper orden fram ur sina hålor igen. Och jag gör mitt bästa för att fånga dem innan de smiter iväg. Kameran kommer också att användas flitigt i höst, känner jag på mig.



PS. Min sommar har varit heeelt fantastisk! DS.

3 kommentarer:

Sofie sa...

Jag visste att du skulle falla dit igen ;D Och glad är jag för det! :D Har saknat dina ord vill jag lova!

Tack för den fina kommentaren, söt kan du också va :} Och bilder från din sommar hoppas jag på att få landa här! :D

Kram!

Sofie sa...

PS. Jag diggar din nya design ;D DS.

Camilla sa...

Jag ska följa dej på din väg....
Det skrivna ordets väg..