onsdag 29 december 2010

Kanske till hösten


Jag är tillbaka hos mamma på Björnstigen 7 i Vidsel efter en jul i Hollsvattnet, några dagar i Bredsel och ett par dagar i Luleå. Åh, jullov är härliga tider. Igår fick jag hjälp av pappa med att sätta upp några hyllor i lägenheten och fixa min tv på plats. Allt sånt där småfix verkar aldrig ta slut, men det blir bara mer och mer hemtrevligt! Det är tre månader sedan jag flyttade in i en etta på Storgatan 29 i Luleå, med bara en säng och ett köksbord. Om jag hade ett vidvinkelobjektiv skulle jag ta lite fina bilder på hur det ser ut nu, men med det objektiv jag har är det knappast någon idé. Jag har börjat drömma om att sälja min Canon EOS 400D och mitt Canon EF-S 60/2,8 Macro för att kunna köpa något mer avancerat, kanske till hösten.

Inga kommentarer: