måndag 10 maj 2010

Det finns mycket att fundera över just nu

Graderingskontrollen gick bra, vilket innebär att jag får gradera den 21 maj. Det känns inte som att det kommer bli den bästa graderingen jag har gjort, men jag kommer klara det. Man kan få G eller VG på en gradering. Jag har fått VG på mina två första. Detta blir min tredje. Det är dags för gult bälte!

När jag kom till Hollsvattnet igår kväll hade Eric klippt sig och köpt nya kläder. Han var jättesnygg, som alltid! Han kan verkligen bära upp snygga kläder på ett otroligt snyggt sätt! I rummet hängde en jättesöt tunika som Camilla hade köpt åt mig, samt en hårfläta. Jag blev jättelycklig!

Efter skolan ska jag gå en sväng på stan och sedan ta bussen till Älvsbyn för att behandla ryggen hos Erik Jonsson. Det har hunnit gå tillbaka till sitt normala tillstånd sedan jag var hos honom sist, så den är väl lika sned som vanligt. Nu ska jag börja på min "argumentative essay" på engelska. Det ska bli en protest mot alkohol. Det kliar i fingrarna efter att få börja skriva.

Inga kommentarer: