torsdag 15 april 2010

Att berätta om

Jag känner mig fin idag! Camilla har gjort en inbakad fläta i mitt hår och så har jag en grå och svart leopardmönstrad tröja, svart kavaj, svarta jeansleggings och mitt nya armband från Indiska. Det är kul att känna sig fin! Erik hittade mig knappt i klassrummet när han kom för att fråga om jag skulle äta lunch med honom och Ida. Vad skulle mina luncher vara utan dem? De förgyller mina skoldagar!

Igår kväll, efter att jag smällt i mig en "Husets special"-pizza från Waldorf, red jag ut med Linnéa och Lydia efter byvägen. Jag red Lalle, Linnéa red Nalle och Lydia red Violet. Lalle och Violet skrämde upp varandra och var lite tokiga, så vi tog det lugnt och skrittade mest. Det är roligt för mig att ha sällskap eftersom jag alltid rider ensam annars. När jag kom tillbaka tog BrittMarie ut Gemine och Xenon från stallet. Xenon är så oerhört söt när han skuttar omkring och gör sina små krumsprång, han är så full av energi!

1 kommentar:

Louise sa...

Din outfit lät himlans snyggt! I like!