onsdag 10 mars 2010

Mot Malmö

Imorgon kväll går tåget mot Malmö! På lördag går Riksmästerskapen i karate av stapeln. Jag ska tävla i fyra klasser: kata dam juniorer, kata dam, kumite dam juniorer och kumite dam. Vilket äventyr det kommer bli! På söndag ska vi delta i ett läger innan vi åker hem och på måndag förmiddag rullar vi in på tågstationen i Älvsbyn igen. Jag avskyr att sova på tåg och får en känsla av att bara vilja ta mig ut därifrån. Trånga utrymmen är inget för mig. Men det är väl lika bra att jag försöker vänja mig, jag kan ju inte undvika det hela livet.

Vi som åker är jag, Eric, Johan, Camilla, Petra, Emil, Anneli, samt några barn från klubben som också ska tävla. Anneli och Camilla är coacher.

2 kommentarer:

Inger sa...

Hoppas att det går bättre för varje gång, det där med att sova på tåg. Själv sover jag riktigt gott när det gungar och dunkar!

camilla sa...

Vi kommer att ha jätte trevligt/ Camilla