måndag 15 mars 2010

JKA RM 2010

Jag är imponerad av mig själv, nästan mållös. Att tävla på Riksmästerskapen i shotokan karate i Malmö var inget jag hade väntat mig att få göra redan i år. Att sedan komma hem med tre pokaler i bagaget var definitivt inte något jag ens hade vågat drömma om. Den odrömda drömmen gick i uppfyllelse! JAG KAMMADE HEM TRE TREDJEPRISER!

3:a i kata flickor 16-17 år 9-7 kyu
3:a i kata vuxen dam 9-4 kyu
3:a i kumite vuxen dam 9-7 kyu

Eric blev riksmästare i sin kumiteklass för tredje året i rad! Han fick även tredjepriser i två andra klasser. Petra tog ett guld och ett brons.

Här står de och glänser!

Jag och Eric flyttade undan några saker för att de skulle rymmas på lillhyllan.
Eric själv har ett helt skåp med pokaler. Dags att jag också skaffar ett sådant?


Foten på en av pokalerna.

4 kommentarer:

Inger sa...

Stor kram och GRATTIS till den lyckade tävlingsdagen i Malmö <3

Louise sa...

AZM!
GRATTIS Åsa, åh vad du är duktig! (:
Du borde vara så himla stolt över dig själv. <3

Amanda sa...

Grattis!! :D

Stina sa...

WOW! Grattis! :)