lördag 6 mars 2010

Flugornas herre

Åsa är inte död, hon sitter faktiskt vid skrivbordet och gör sitt hemprov i matte. Hon kände lite ångest över att inte ha skrivit någonting i bloggen sedan i onsdags och det är därför jag sitter och försöker skriva ett inlägg. Jag och Åsa har varit ifrån varandra sen i måndags kväll och tanken var väl egentligen att vi skulle fortsätta vara det fram till imorgon. Men nu blev det inte så, eftersom jag har världens finaste föräldrar som skjutsade upp mig , idag lördag förmiddag.

Förutom skoterkörning, god middag, Need for speed och "Luftslottet som sprängdes" så har dagen ägnats åt att ta ihjäl flugor i Åsas rum här i Bredsel. Jävla flugor. Och jag som avskyr insekter...

Godnatt på er
Eric CT Nordberg

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha Ha Åsa ,du har fått en spökskrivare/CN