onsdag 10 februari 2010

Knepiga konstigheter

Nej, jag får tydligen aldrig sova ordentligt. Jag har gjort vad jag kunnat för att främja nattsömnen, och insett att det inte finns mer att göra. Jag måste helt enkelt invänta den. En viss Eric Nordberg är ledig från skolan imorgon och det hade inte jag heller tackat nej till, om jag säger så! Jag gjorde bort matteprovet idag, men känner mig ändå märkligt stressad. Varför skulle jag behöva vara stressad nu?

Allt är lite upp och ner, och ändå inte. Jag har koll, men ändå inte. Usch, vad jag är trött. Vet ni hur trött man blir av att vara trött men inte kunna sova? Jag längtar till helgen. Det börjar kännas bra inför tävlingen nu. Och samtidigt är jag jättenervös (men inte än, eller?). Allt jag skriver just nu verkar ju helt förvirrat. Förresten så drömmer jag jättekonstiga saker på nätterna, och jag hinner drömma massor varje natt. Hm.

Inga kommentarer: