måndag 4 januari 2010

Ett löfte och ett rekord

Jag bestämde just (även om det är den 4 januari idag) att jag har ett nyårslöfte: att fota mer år 2010 än jag gjorde år 2009. Jag räknade just ut att jag plockade fram kameran i genomsnitt ungefär var tionde dag under år 2009. Jag satsar på en gång i veckan under 2010.

Jag ångrar innerligt att jag inte bad någon fota mig och Eric varken på julafton eller på nyårsafton, när vi var så finklädda och allt, men här har vi en bild som Johan tog i fredags. Eric ser ut som om han just ätit en citron, hihi!

Eric och jag

En annan sak som jag vill upplysa er om är att jag har slagit personligt bloggrekord år 2009. Jag har skrivit hela 290 inlägg, jämfört med år 2008 då jag bara skrev 180 inlägg - vilket i och för sig inte heller är så "bara" eftersom det innebär ett genomsnitt på ett inlägg varannan dag. 2009 låg genomsnittet på 1,25 inlägg per dag! Är inte det värt en applåd? Jag tänker inte avlägga några nyårslöften när det gäller mängden bloggande. Eller jo, möjligtvis att jag ska dra ner lite på det. Ett inlägg om dagen räcker gott och väl, annars finns det risk för att jag bara skriver en massa strunt om vad jag har gjort under dagen. Mer tankar och bilder 2010 alltså.

Inga kommentarer: