fredag 18 december 2009

"Är det nu man ska klappa?"

Julavslutningen med karateklubben igår var jättetrevlig. Vi åt tacos, tittade på bilder, delade ut priser, gav Anneli och Tobbe julklappar, satt och pratade och bara umgicks. När vi kom hem såg jag och Eric klart filmen "Mina jag och Irene" innan vi somnade. Ganska humoristisk och knäpp film med Jim Carrey.

Det var tungt att stiga upp idag. Sista skoldagen den här veckan och bara två skoldagar till innan jullovet. Jag börjar 8.15 och slutar senast 10.30. Eric börjar 11.20 och slutar 15.00. Eftersom vi ska åka tillsammans till Vidsel så ska jag vänta på honom. Jag ska äta lunch, skriva klart en artikel och göra två ärenden på stan. Jag kommer nog vara helt slut ikväll och jag längtar efter att få komma hem. Önskar att jag kunde snabbspola dagen.

Inga kommentarer: