tisdag 3 november 2009

Heian Shodan

Dataprovet gick jättejättebra och jag känner mig så nöjd! Och vet ni vad? Jag tränade karate igår kväll, för första gången på en månad! Gud så skönt att känna att mitt knä klarar av träning utan problem :-D visserligen ingen hårdträning precis, inte en massa kumite och sånt, men ändå! Eric gick och sjöng på "I gotta feeling, wooo, that tonight's gonna be a good night..." hela eftermiddagen/kvällen, och det stämde ju. Träningskvällen alltså. Natten vet jag inte så mycket om, förutom att jag drömde något konstigt. Jag drömmer ofta konstiga saker. I morse sov jag lutad mot Erics axel under större delen av bussfärden. Man blir så sömnig av att åka buss när det är mörkt ute. Och mitt busskort kommer äntligen bli fixat, har jag fått veta nu på morgonen! :-D yesyesyesssss. Allt fixar sig.

1 kommentar:

Ma sa...

Klart att allt fixar sej till det bästa:-)