fredag 27 november 2009

Från Åsa till Åsa

Jag sitter hemma hos Erik (som är i skolan) och funderar över årets julklappsinköp. Bussen går hem vid två, så jag har lite överflöd med tid. Tjoho tjoho, det är ju faktiskt helg nu! Idag ska jag och Eric baka chokladmuffins och pilla lite i min skoter. Imorgon är det som sagt DM i karate i Älvsbyn och jag ska fota som en tok. Och heja på alla Älvsby Shotokan:are förstås! Sen ska jag vara hos pappa till på söndag. Det enda som känns tungt är att jag måste stiga upp så himla tidigt imorgon, på en lördag... Äsch, det kommer gå kanon!

Jag har kommit på en bra sak: skotern var en julklapp från mig själv till mig själv! :-D det är nästan så att jag borde slå in den till jul!

2 kommentarer:

Ma sa...

Bra idé! Kräver ganska mycket julklappspappaer, dock... Samt snöre! Du kan få låna min "snöresuppfransare", you know what I mean.

Åsa sa...

Yes, I know what you mean, of course ;-)