måndag 9 november 2009

Fruktmetoden

Ja, det var bara att pallra sig upp ur sängen 05.50, precis som vanligt. Hela gymnasiebyn är ledig idag, eftersom de hade öppet hus i lördags. Hallå, vi på NTI hade också öppet hus! Fast vi är ju hårdingar, så vi behöver inte en hel ledig dag för det :-) det kändes inte alls orättvist att Eric fick ligga kvar under täcket och snarka, nejnej... Jag var ensam på bussen ända till Ale imorse, och mellan Ale och stan var det typ 3 pers till som åkte. Bussen brukar vara helt full.

Nå, idag slutar vi 13.25, fast sen har jag matteprov 15.00-16.30. Under den här veckan och nästa vecka kommer jag göra bort hela prövningen i matte A. Prov idag, prov på onsdag, prov på fredag och prov nästa fredag. Dessutom tappar jag min sovmorgon, får flera långa hål och slutar kl 17 två fredagar i rad, istället för 10.35. Kul liv! Nämen, nu ska jag faktiskt göra bort det här och jag vet att jag kommer känna mig otroligt lättad sen! Jag har laddat upp med ett äpple i väskan så att jag ska klara mig hela dagen. Antar att jag får köra på den metoden hela veckan :-)

Inga kommentarer: