lördag 3 oktober 2009

Till sist

Stina har varit här idag och vi har suttit och pratat i evigheter. Vi hade väldigt mycket att prata om, vi har ju inte setts sen skolan började!

Stina och Erik lyckades övertala mig att skaffa en Facebook, så nu har jag faktiskt gjort det. Jag har varit rätt "anti" och tänkt att "jag ska minsann inte skaffa Facebook i första taget!". Och det gjorde jag ju inte heller. Jag menar, jag är typ SIST med att gå med på Facebook. Desto roligare, va :-) "äntligen skaffar Åsa Facebook!", eller vad? Var det någon som tänkte så?

Erik gräddade plättar och vi käkade alla tre innan Stina begav sig hemåt på sin cykel.

2 kommentarer:

Louise sa...

Så jättesist är du inte - jag har det inte ännu, och jag ska banimej inte ha det heller!
Annars låter det som du haft en bra dag, fint. (:

Åsa sa...

Louise: Oj, jag har faktiskt inte tänkt på att du inte har Facebook (: det är bra, låt bli att skaffa det så blir du inte Facebook-nörd som alla andra. Jag håller ju på att gå i fällan...