fredag 2 oktober 2009

OLW jordnötsringar

Jag är hemma i Vidsel för första gången på tre veckor. Under bussfärden hit bildades mörka moln på himlen, och precis när jag och Erik klev ur bussen började det regna. Självklart. Ljuva Vidsel :-) Åh, jag känner på mig att det här kommer bli en sån där skön "vila-upp-sig-helg" som jag har längtat efter.

Ikväll ska jag se Idol och äta jordnötsringar. Jag har inte ätit jordnötsringar en enda gång sen jag blev tillsammans med Eric, på grund av hans nötallergi. (För er som inte vet hur länge det är så kan jag upplysa om att jag och Eric har varit tillsammans i 9 månader och 13 dagar.) Fast egentligen kan jag inte riktigt skylla på allergin. Det har säkerligen funnits massor med tillfällen då jag inte var med Eric och hade kunnat köpa jordnötsringar, men inte kom på tanken. Herregud, vad gott det kommer bli! Eller tänk om jag har blivit... Avvänjd? Hemska tanke. Bäst att öppna påsen NU och ta reda på hur det ligger till!


1 kommentar:

Louise sa...

Jordnötsringar är.. Mhhhm, MUMS! Och allra helst i kombo med choklad, hehe. ^^