söndag 11 oktober 2009

Isadora 182 Summer Red

Den här helgen har jag varit i Bredsel för första gången på länge. De senaste "pappa-helgerna" (är ju varannan helg hos mamma och varannan hos pappa) har blivit lite annorlunda. Antingen så har det varit London eller Kårso eller något annat. Jag har haft en bra helg, varit ute och fotat mycket, promenerat med Tello, fixat ihop en grym lista med bra låtar till Eric, skrivit klart mediekunskapsinlämningen, träffat mamma som hastigast, sovit länge och, ja, haft det bra helt enkelt. Pappa skjutsade mig till Hollsvattnet idag. Annars hade jag behövt vänta jättelänge i Älvsbyn, eftersom jag inte kan träna. Åh, jag känner träningssuget. Jag vill träna! (Säger min hjärna. Mitt knä har nog inte samma åsikt.) Jonas och Kalle har varit hos Eric och Johan i helgen. Fast hela drösen åkte iväg till träningen för ett tag sen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra hela kvällen. Duscha, plugga lite matte kanske. Och ta bort det hemska nagellacket jag målade naglarna med igår. Eller, så hemskt är det väl inte, men det passar inte mig bara.

Inga kommentarer: