torsdag 29 oktober 2009

Framsteg

Idag gick jag, Eric och mamma upp på Bredselberget i det fina vädret. Det måste vara ett år sen jag var där senast. Sen har jag fortsatt med "River flows in you" på piano, och gjort tydliga framsteg! Eric åkte iväg med bussen halv fem, för att träna karate och därefter åka hem till Hollsvattnet. Jag jobbade med en matteuppgift, tills jag fick för mig att jag skulle ut och springa. Det är första gången jag springer sen knäet blev dåligt. Och det gick helt problemfritt! :-D Jag sprang i ungefär en halvtimme. Själva "spring-rörelsen" har verkligen ingen dålig effekt på mitt knä, har jag upptäckt. Det är vridningar, stötar och andra belastningar som är farliga. Att halka skulle vara rena döden... Jag ska förresten få röntga knäet imorgon, i Älvsbyn. Sen ska jag och Erik vara hos pappa i Bredsel över helgen.

Inga kommentarer: