fredag 23 oktober 2009

Dagen före

Det är fredag och jag sitter hos Erik. Fast Erik är inte hemma för han slutar senare än jag på fredagar. Idag ska jag åka och äta middag hos Erics mormor Birgitta, tillsammans med Erics familj. Sen sover jag över i stan hos Erik till imorgon. IMORGON! DEN STORA DAGEN!!! Jag kan knappt tro att det är imorgon! Vi åker härifrån vid 7 på morgonen. Mitt plan går från Kallax 8.10, Eriks går 8.30. Direkt när vi kommer till Stockholm ska vi åka till Hovet och börja köa. Köa köa köa, hela dagen. Efter konserten sover vi hos Emma i Åkersberga. Erik ska stanna i Stockholm i ett par dagar, men själv åker jag hem på söndag, så jag är bara borta en natt. Känns himla skönt faktiskt! Jo, jag bloggar nog en gång till innan vi åker :-)

Det enda tråkiga är att jag har hosta och problem med mitt knä. Men jag ska inte låta det förstöra upplevelsen!

Inga kommentarer: